Personalo ir darbo užmokesčio apskaita
Nepriklausomai nuo įmonės dydžio - vienas svarbiausių ir kertinių verslo veiklos komponentų yra darbuotojai, o tikslus ir savalaikis darbo užmokesčio mokėjimas vaidina lemiamą vaidmenį įmonės veikloje. Darbo užmokesčio apskaita - daug laiko reikalaujantis ir kruopštus procesas, kuriam dažniausiai skiriama didžiulė apskaitos skyriaus laiko dalis. Tačiau personalo ir darbo užmokesčio apskaitos funkcijos neapsiriboja darbuotojų atlyginimų skaičiavimu.
„Teisingi sprendimai verslui“, UAB komanda atlieka ne tik kasdienius personalo ir darbo užmokesčio apskaitos darbus - pateikia mėnesines, ketvirtines bei metines ataskaitas valstybės institucijoms, tačiau taip pat Jus konsultuoja su darbo užmokesčiu susijusiais klausimais bei sprendžia problemas, taip suteikdami Jums bendrą Jūsų verslo ir žmogiškųjų resursų administravimo paveikslą.
Kokybė yra mūsų įsipareigojimas, tuo vadovaudamiesi Jums padėsime:
- efektyviai valdyti daugelį personalo apskaitos komponentų, tokių kaip atostogos, kelionių ir komandiruočių išlaidos, viršvalandžiai ir t.t;
- supaprastinti žmogiškųjų išteklių procesus;
- stebėti ir nagrinėti su darbuotojais susijusius įstatymus ir tvarkas, kurių pokyčiai labai dažni ir daro didelę įtaką visai įmonės veiklai;
- užtikrinti, jog konfidenciali darbuotojų informacija nepasklistų įmonės viduje, bet tuo pačiu būtų tvarkoma nuosekliai, kruopščiai, pagal naujausius apskaitos reikalavimus.
Darbo užmokesčio ir personalo apskaitos išorinių partnerių nauda:
- Finansinis efektyvumas. Efektyviau naudojate savo darbuotojus ir jų laiką, leisdami mums tvarkyti darbo užmokestį ir su juo susijusią teisinę informaciją. Taip pat taupote kaštus nesamdydami darbuotojų, kurie specializuojasi darbo užmokesčio apskaitos srityje.
- Apsaugoma jautri informacija. Galite būti tikri, jog visa personalo ir darbo užmokesčio informacija bei dokumentai nepasklis Jūsų įmonės viduje, nes ja rūpinsis nesuinteresuoti išoriniai asmenys.
- Taupote laiką, nes Jums (jeigu yra poreikis) nebereikia rūpintis savo programinės įrangos, skirtos darbo užmokesčio skaičiavimui atnaujinimu, palaikymu, pritaikymu naujiems įstatymams. Tuo pasirūpiname mes - apskaitą tvarkome naudodami inovatyvią ir modernią programinę įrangą.
- Jums nereikia sekti personalo ir darbo užmokesčio apskaitos įstatymų, teisės aktų pakeitimų. Mes nuolatos atnaujiname savo žinias ir pritaikome savo darbe, todėl esate garantuoti, kad bus užtikrinta, jog finansiniai dokumentai atitinka galiojančius teisės aktus.
- Jūs taupote savo laiką ir susikoncentruojate į prioritetines įmonės veiklas ir pagrindines funkcijas, kurios Jūsų verslui neša pelną.
- Ataskaitos valstybės institucijoms bus pateikiamos laiku, todėl apsaugosite savo įmonę nuo galimų baudų.
- Būsite užtikrinti, jog darbo užmokesčio apskaitos žinios ir patirtis Jums bus visada prieinamos, ir nebus prarasti vienam ar kitam darbuotojui išėjus iš darbo.
- Galime pateikti jums informaciją ir ataskaitas, kurios leis jums lengviau priimti verslo sprendimus.
Personalo ir darbo užmokesčio apskaita
Personalo apskaita:
- Įdarbinimo procedūra - darbo sutarčių, pažymų, įsakymų, prašymų rengimas, informacijos perdavimas SoDrai;
- Atleidimo iš darbo procedūra – darbo sutarčių nutraukimo, įsakymų, pažymų rengimas, informacijos perdavimas SoDrai;
- Atostogų, pavadavimų, komandiruočių įsakymų ruošimas;
- Darbo sutarties salygų pakeitimo procedūra.
Darbo užmokesčio apskaita:
- Atostoginių apskaičiavimas ir registravimas apskaitoje;
- Darbo laiko ir užmokesčio apskaita;
- Darbo užmokesčiui taikomų mokesčių apskaičiavimas;
- Komandiruočių apskaita;
- Materialiai atskaitingų asmenų avansinių apyskaitų apskaita;
- Mėnesinių ir metinių deklaracijų paruošimas - VMI, VSDFV ir kitos paslaugos.